Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:417776
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Stratēģija

Hansabanka ir universāla banka un apkalpo visas klientu grupas, galvenokārt koncentrējoties uz vidēja lieluma uzņēmumiem un privātpersonām ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
Klientu attiecībās banka orientējas uz ilgtermiņa sadarbību. Bankas darbinieki un valde uzskata, ka aizvien pieaugošās konkurences apstākļos galvenās Hansabank grupas priekšrocības ir: viegli pieejami finansu pakalpojumi, klientu vēlmju izprašana un visaugstākās kvalitātes apkalpošana. Banka isteno ‘one-stop-shop’ stratēģiju, kas nozīmē, ka visiem finansu pakalpojumiem ir jābūt pieejamiem vienuviet. Banka to nodrošina: ar efektīva tīkla palīdzību; ar plašu bankas automātu tīklu, lielisku internetbanku, Telefonbanku un Mobilo banku; izmantojot lielisku darba pieredzi un iegūtās prasmes kreditēšanā; izmantojot efektīvas tehnoloģijas; ar klientu attiecību vadības mehānisma palīdzību. Saskaņā ar Hansabank Grupā noteiktajām vadlīnijām, lēmumu pieņemšana biznesa struktūrvienībās notiek decentralizēti – pēc iespējas tuvāk klientam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register