Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196186
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Iekšējā (mikrovide) ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido tie faktori, kurus uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt:
uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi);
darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas);
uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un
izpilde);
tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas);
uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils.
Iekšējā vide apvieno visas uzņēmuma atsevišķās struktūrvienības (uzņēmuma funkcijas), kā arī tos spēkus, kas vistiešākā veidā ietekmē uzņēmuma darbu — piegādātājus, konkurentus, patērētājus.

Uzņēmuma “x” SWOT analīze

elastība - spēja ātri pielāgoties klientu vēlmēm un tirgus izmaiņām. Iespēja slēgt individuālus īstermiņa/ilgtermiņa līgumus ar klientiem (dzīvnieku klubi un veikali) ;
produkcija ar „filozofiju”. Apģerbi dzīvniekiem, kuri ir ne vien funkcionāli, bet arī noteica sociālo stāvokli un simbolizē cilvēka mīlestību pret dzīvniekiem;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1190682
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register