Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:890607
 
Evaluation:
Published: 21.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

KRĪZEI RAKSTURĪGAIS
Krīze ir kaut kas nopietnāks par ikdienas problēmām, tā pārtrauc normālu biznesa norisi. Krīzes laikā ir jārīkojas ātri, ja trūkst plāna un informācijas var pietrūkt laika tās meklēšanai. Straujie notikumi pieprasa fleksiblu domāšanas veidu un regulāru sekošanu jaunākajām pārmaiņām. Potenciālās krīzes recepte: Potenciāls paniku izraisošs stāsts savienojumā ar faktu zināšanu trūkumu. Piemēram, A/s„Piena Kombināts” darbinieks ir slims ar AIDS, viņš noteikti ir inficējis visu piena produkciju. Trūkst zināšanu par to kā var inficēties ar AIDS un biedējošs stāsts. Tas ko cilvēks uztver par patiesību ir viņa patiesība.

VISPĀRĪGAS PĀRMAIŅAS, KAS IETEKMĒ KRĪZES MENEDŽMENTU
Krīzes menedžmentu mūsdienās ietekmē vairākas pārmaiņas, kas notiek mūsdienu sabiedrībā. Pirmkārt vairs nav tāda respekta pret privāto dzīvi pat tad, ja konkrētā autoritāte ne pie kā nav vainīga. Otrkārt attīstās likumdošana un cietušo aizstāvēšana, kā arī patērētāju aizsardzība līdz ar ko ir aizvien vairāk tiesas prāvas, kuras nenāk par labu organizācijai. Treškārt neviens vairs netic vienkārši nelaimes gadījumam, vienmēr ir jābūt kādam vainīgajam, kas uzņemas atbildību – to pieprasīs spiediena grupas. Ceturtkārt minētās spiediena grupas (piemēram, „zaļie”) , kā arī žurnālisti, kļūst aizvien gudrāki un cenšas darīt visu lai atklātu kādu vājo punktu un panāktu sabiedrības domas sev vēlamā virzienā. Tās izmanto Internet, lai izplatītu savus vēstījumus, būtībā jābūt gatavam, ka jebkurš Internetā var teikt par organizāciju ko negatīvu. Piektkārt vienmēr var būt kādi nodevīgi darbinieki, kas speciāli iegāž organizāciju, piemēram, ieliekot piena pakā peli (varbūt sadarbībā ar konkurentu).

KRĪZES KOMUNIKĀCIJAS DOMĀŠANA
Paredzēt ļaunāko - krīzes komunikācijā ir svarīgi domāt izteikti negatīvi. Vislabāk krīzei sagatavosies, ja tā var teikt, visīstākie pesimisti, kas paredzēs vissliktāko iespējamo gadījumu. Taču der atcerēties, ka krīze var būt arī pozitīvs pagrieziena punkts, ja negatīvajam notikumam būs perfekti sagatavota krīzes komunikācija, jo mediji, kas citkārt nepievērš uzmanību preses relīzēm, pēkšņi paši uzmeklē organizācijas pārstāvjus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1123141
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register