Kad pārskaitījumi notiek pāri robežām, eksistē valūtas kursa svārstības un muitas nodevas, tas viss var ietekmēt uzņēmuma ienākumus. Tāpat ja izpārdošanas notiek ārvalstīs ir jābūt iesaistītām reklāmas aģentūrām no konkrētās valsts.
Lai sasniegtu panākumus starptautiskajā mārketingā, ir svarīgi būt stingri pamatotiem tā zinātniskajā aspektā. Tikai tad individuāli patērētāji, politikas noteicēji un biznesa vadītāji būs spējīgi iekļaut starptautisko mārketingu savā domāšanā un plānošanā. Tikai tad viņi būs spējīgi apsvērt starptautiskos aspektus un veidot lēmumus, lai atbildētu uz tādiem jautājumiem, kā piemēram, kur ir mūsu pašreizējais un nākotnes patērētājs, vai starptautiskās aktivitātes palielinās risku u.c.
Ja uzņēmums vēlas veiksmīgi ieiet jebkurā citā tirgū, izņemot vietējo tirgu, tad tam būs nepieciešams izmantot starptautisko mārketingu, lai novērtētu konkrētās valsts ekonomiku, politiku, kultūru un tehnoloģiju attīstību un saprastu vai uzņēmumam šī izvēlētā valsts būs saistoša un vai tā palīdzēs sasniegt uzņēmuma mērķus. Pretējā gadījumā var gadīties tā, ka uzņēmums ieiet valstī, bet tajā ir pārāk liela konkurence, nav ieinteresētu patērētāju u.c. atgadījumi, kuru dēļ uzņēmums ciešs zaudējumus un kaitē savam biznesam nevis attīsta to.
…