Inovatīvā mārketinga īpatnības
Mārketings fokusējas uz patērētāju vajadzībām, tādējādi tam vajadzētu sākties ar patērētāju pieprasījuma analīzi un mēģinājumu radīt vērtību, nodrošinot produktus un pakalpojumus, kas apmierina šo pieprasījumu.
Inovatīvais mārketings ietver tirgus tendenču un iespēju identificēšanu, nepieciešamo jauno produktu un pakalpojumu prasību noteikšanu, un šo produktu un pakalpojumu popularizēšanu un izplatīšanu.
Inovatīvā mārketinga koncepcija ir pamats mārketinga dienestam, tirgus izpētei un uzņēmuma konkurentu stratēģijas meklējumiem. Pirmā līmeņa uzdevums mārketinga apakšvienībām inovāciju meklējumu sākumā ir tirgus izpēte: noieta līmenis un konkurence, pircēja uzvedība un tā priekšrocību dinamika, konkurējošo produktu esība un jaunievedumu iespējamā nostiprināšanās tirgū.
Inovatīvā mārketinga galvenās sastāvdaļas ir operatīvais mārketings un stratēģiskais mārketings. …