Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Inovatīvo stratēģiju būtība, veidi un izvēles principi. Starptautisko korporāciju stratēģisko uzdevumu risināšanas modeļi

     

    Summaries, Notes5 Management, Business

3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:145890
 
Evaluation:
Published: 11.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Inovatīvo stratēģiju var uzskatīt par nepārtrauktu dažādu atkarību vērtējumu un analīzi, kas saista stratēģiju, ekonomisko stāvokli, uzņēmuma zinātniski pētniecisko potenciālu, zinātniski tehnisko uzdevumu portfeli un pašus uzdevumus savā starpā.
Tirgus ekonomikas apstākļos vadītājam nepietiek vienkārši ar labu produktu, viņam ir uzmanīgi jāseko līdzi, vai neparādās kādas jaunas tehnoloģijas, un jāplāno to ieviešana savā uzņēmumā, lai neatpaliktu no konkurējošajiem uzņēmumiem. Nosprausto mērķu sasniegšanai pastāv vesela virkne stratēģisku līdzekļu.
Stratēģiju var apzīmēt kā lēmumu pieņemšanas procesu. Stratēģijas izvēle nosaka zinātnisko pētījumu veikšanas un citu inovatīvo darbību plānu izstrādi. Stratēģiskajai plānošanai piemīt divi galvenie mērķi –
Efektīva resursu sadale un izmantošana. Tā ir tā sauktā „iekšējā stratēģija”. Tiek plānota tādu ierobežotu resursu izmantošana, kā kapitāls, tehnoloģijas, cilvēki. Bez tam tiek īstenota uzņēmumu iegūšana jaunās nozarēs, iziešana no neperspektīvām nozarēm, efektīva uzņēmumu „portfeļa” formēšana (investīciju piedāvājumu komplektēšana).
Pielāgošanās ārējai videi. Tiek izvirzīts uzdevums – nodrošināt efektīvu pielāgošanos ārējo vides faktoru izmaiņām (ekonomiskās pārmaiņas, politiskie faktori, demogrāfiskais stāvoklis u.c.).
Stratēģijas izstrāde sākas ar kopēju organizācijas mērķu noteikšanu. Mērķu nospraušanai ir svarīga loma uzņēmuma sasaistē ar ārējo vidi, tirgu un patērētājiem. Organizācijas kopējam mērķim sevī ir jāietver –
galvenais uzņēmuma darbības virziens;
darba principi ārējā vidē (tirdzniecības, attieksmes pret patērētāju, lietišķo attiecību veidošanas principi);
organizācijas kultūra, tās tradīcijas, darba klimats;
kvalitātes pilnīgas pārvaldes ietveršana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1137926
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register