Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:661789
 
Evaluation:
Published: 16.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kā zināms integrācija atsevišķu diferencētu daļu savstarpēju saistību vienotā veselumā, kā arī process, kas izraisa šādu stāvokli. Mārketingā par tādām atsevišķām, diferencētām daļām var izcelt, piemēram, komunikācijas dažādos veidus.1
IMK jeb Integrētā mārketinga komunikācija veidota kā koncepcija, kurā rūpīgi pārdomā un koordinē savus daudzveidīgos komunikācijas kanālus – reklāma masu informācijas līdzekļos, tiešā pārdošana, patēriņa stimulēšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings, preces iepakojums u.c., ar mērķi izstrādāt precīzu, secīgu un pārliecinošu priekšstatu par kompāniju un tās precēm. Šo konkrēto definīciju par pamatu ir pieņēmusi arī Amerikas reklāmas aģentūru asociācija.
IMK ir visu mārketinga komunikāciju veidu izmantošana, to koordinējot un saskaņojot ar citiem mārketinga pasākumiem (mārketinga mikss aktivitātēm) un tirgus dalībnikiem.2
IMK ir samērā jauns mārketinga komunikāciju veids, veidojot vienotu veselumu, kurā ietilpst reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, attiecības ar darbiniekiem utt. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register