Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168940
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Ražotājiem piemīt noteiktas tradīcijas. Tās ir ražotāju lielākais izaicinājums. Cilvēku pagātnes pieredze ar zīmolu ir praktiski visnozīmīgākie faktori nākotnes izvēlēs. Kvalitāte un citu cilvēku rekomendācijas ir ietekmējošie faktori zīmola izvēlē.
Zīmols jeb brends radies 19.gs. beigās, kad palielinoties konkurencei un paplašinoties tirgum, tirgotāji nolēma saviem produktiem pievienot atšķirīgas zīmes, lai atšķirtu no citiem produktiem. Produktiem sāka dot vārdus, prezentējot tos, lai aizsargātu to ekskluzivitāti.
Brends nozīmē vārdu, zīmi, terminu, dizainu, to kombināciju apvienojums, kas paredzēta produkta vai pakalpojuma indentificēšanai un atšķiršanai no citiem produktiem.
Zīmols ir viens no reklāmas nozīmīgākajiem elementiem, kā ietvaros nepieciešams celt zīmola vērtību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1138657
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register