Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:264310
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

19.11.2009.
PJĒRS BORDJĒ
60jos-70jos gados attīstās vairums domātāju, Pjērs Bordjē tajā skaitā.
P. Bordjē saka, ka visa pamatā ir vara. Simboliskā vardarbība/agresija – Bordjē termins. Ir noteikti simboli, kas runā jau paši par sevi. Daudzi termini pēdējo 20 gadu laikā ir zaudējuši/mainījuši savu nozīmi, piemēram, demokrātija, ekonomiskā dominēšana, ekoloģiska rīcība u.c.

PA – pedagogic action (pedagoģiska rīcība). Bordjē saka, ka bērnu ģimenē var mācīt tikai tas, kurš gādā par iztikas resursiem.

PAu – pedagoģiska autoritāte. Piešķir, lai var veikt sakarīgu pedagoģisku darbību.

Vidusslānis leģitimē skolas, lai tās māca viņu bērnus. Tas nenozīmē, ka vecāki no skološanas atsakās vispār, ne! Skola māca bērnam simbolisko vardarbību, pēc tam notiek zināšanu pārbaude (eksāmeni).

HABITUS:
• Skolas ģenerēta spēja iekļauties skolēnam kādā vidē;
• Indivīda izglītības, kultūras un iedzimtās īpatnības apvienojums.

Tikai nedaudz kritiķi ir kritizējuši P. Bordjē.

Konstrukcionisms – teorētiska perspektīva, kas paredz, ka nozīmes veidojas tad, kad lietai piešķir nozīmi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1241355
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register