Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,56 (16%)
Discounted price*:
2,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:464172
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2012.g.
Extract

Radošā personība un radošuma pievienotā vērtība
Termins radošā personība reizēm tiek attiecināts uz cilvēkiem, kas spējīgi sasniegt nosprausto mērķi, kā arī rast izeju šķietami bezcerīgā situācijā izmantojot apkārtējo situāciju un apstākļus.
„Apkopojot T. Ambailas idejas, jāsecina, ka viens no veidiem radoša individualitātes attīstības veicināšanai organizācijā ir akcentēt iekšējo motivāciju, organizējot darba visi tā, lai veicinātu radošas izpausmes, jeb novirzot akcentu no ārējas darba motivācijas uz iekšējo. Šīs idejas saskan ar jau 60. gados Duglasa Makgregora ( McGregor D.) izvirzīto „Y” teoriju jeb dzīvo skatījumu uz cilvēku organizācijā kā uz attīstību un radošu personību orientētu būtni.
Savukārt R. Lanlejs un P. Saimons ( Lanley R., Simon P.), uzskata, ka darbinieku radošumu var attīstīt, apmācot darbiniekus speciālām zināšanām un iemaņā, kas var paaugstināt viņu radošo potenciālu.” (Kreativitātes centrs, 2002-2003, 55).
„Pievienotā vērtībai ir divas pamatiezīmes. Pirmkārt tā nodrošina kompānijas produkta vai pakalpojuma nonākšanu ievērojamo kategorijā, kas ir vērti lai patērētāji to pamanītu, meklētu un vis beidzot iegādātos ( diemžēl liela daļa trāpīgo inovāciju tā arī nekad nekļūst par pievienoto vērtību tikai tāpēc, ka tās nav ievērojamas). Otrkārt, pievienotā vērtība neapmierina cilvēku vajadzības. Taču tā apmierina mūsu vēlmes. Tā ir kaut kas moderns un interesants, vai pārsteidzošs. Tas var iepriecināt pircēju vai sarūgtināt to. reti kad tā sniedz vairāk labuma par to ko mēs sākotnēji pērkam. Drīzāk tā pievieno emocijas.” (Godins, 2010, 35).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,52 €
Work pack Nr. 1331631
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Jaunas identitātes iespējas globalizācijas apstākļos”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/464172

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register