Konkurences intensitāte:
Nozares līderi – Danone, Tukuma piens, Rīgas piensaimnieks un Valmieras piens.
Konkurentu skaits – augsts, jo jogurta tirgu ir ieņēmušas gan importētās, gan vietējo ražotāju preces.
Iziešanas barjera – iziet no tirgus var viegli, jo konkurence ir liela.
Produkcijas diferencēšana – svarīga, lai varētu konkurēt, jo nediferencējot jogurta tirgu, konkurenci nebūtu iespējams izturēt.
Pircēju spēks:
Pircēju zināšanas – pircēji kļūst aizvien zinošāki, kā arī prasīgāki pret produkta kvalitāti, kaloritāti un citām īpašībām, ko tie vēlas sagaidīt no konkrētā jogurta.
Pirkuma lielums – neliels, jo jogurti ir relatīvi lēti, un iepirkt tos vairumā , lai dabūtu kādas atlaides nav īpaši aktuāli.…