Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570351
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurences intensitāte:
Nozares līderi – Danone, Tukuma piens, Rīgas piensaimnieks un Valmieras piens.
Konkurentu skaits – augsts, jo jogurta tirgu ir ieņēmušas gan importētās, gan vietējo ražotāju preces.
Iziešanas barjera – iziet no tirgus var viegli, jo konkurence ir liela.
Produkcijas diferencēšana – svarīga, lai varētu konkurēt, jo nediferencējot jogurta tirgu, konkurenci nebūtu iespējams izturēt.
Pircēju spēks:
Pircēju zināšanas – pircēji kļūst aizvien zinošāki, kā arī prasīgāki pret produkta kvalitāti, kaloritāti un citām īpašībām, ko tie vēlas sagaidīt no konkrētā jogurta.
Pirkuma lielums – neliels, jo jogurti ir relatīvi lēti, un iepirkt tos vairumā , lai dabūtu kādas atlaides nav īpaši aktuāli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register