-
Klientu lojalitāte
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Cieņas, patiesuma un taisnīguma augstākie standarti | 4 |
2. | Kā iegūt klientu? | 5 |
3. | Laba klientu apkalpošana | 6 |
3.1. | Izcila klientu apkalpošana | 6 |
4. | Klienta uzticība – ilgi veidojama, ātri zaudējama | 7 |
5. | Saskarsme ar dažāda tipa klientiem | 8 |
5.1. | Ieintresētība klientu problēmu risināšanā | 8 |
5.2. | klientu apkalpošanas darbinieka neverbālā valoda | 9 |
5.3. | Adekvāta pielāgošanās klienta temperamenta īpašībām | 9 |
5.4. | Spēja pielāgoties klienta uztveres īpatnībām | 9 |
6. | Klientu lojalitātes nostiprināšanas un paaugstināšanas principi | 10 |
7. | Ko vēlas klients? | 11 |
Nobeigums | 12 |
2.Kā iegūt klientu?
Cilvēkus – kā pircējus var iedalīt piecās kategorijās:
• Potenciālie pircēji – cilvēki, kuri varētu būt ieinteresēti iegādāties preces tieši jūsu uzņēmumā, bet nekad vel to nav darījuši. Lai pievērstu potenciāla pircēja uzmanību tieši savam uzņēmumam būtu vēlams šim pircējam veicināt labu pirmo iespaidi par firmu ar mājīgu un siltu atmosfēru.Jo ja attieksme pret potenciālo pircēju būs negatīva tad, to var zaudēt uz visiem laikiem. Potenciālos pircējus var piesaistīt arī ar reklāmas un sludinājumu palīdzību.[5. 11]
• Apmeklētāji – cilvēki, kuri kaut vienu reizi ir bijuši jūsu firmā vai veikalā. Apmeklētāji parasti ir tie potenciālie pircēji, kurus ir izdevies pārliecināt jūs apmeklēt. Apmeklētāja iespaids par jūsu firmu veidojas pirmajās astoņās sekundēs, cilvēkam ir svarīgi, kad un kā ar viņu sasveicinās, tāpēc arī pie šīs cilvēku grupas nevajadzētu aizmirst par patīkamas atmosfēras un pirmā iespaida veidošanas.[5. 44]
• Pircēji – cilvēki, kuri iegādājušies vienu vai vairākas jūsu firmas preces, vai izmantojuši jūsu piedāvātos pakalpojumus. Lai paturētu savu pircējus vēlams ievērot piecus galvenos noteikumus;
1. Pieņemiet darbā tikai tos cilvēkus, kuri jums tiešām ir vajadzīgi.
2. Ieklausieties, prasme uzklausīt pircējus ir viena no galvenajiem veiksmīga biznesa noteikumiem.
3. Nežēlojiet naudu pasākumiem, kas sekmē jūsu kontaktus ar pircēju.
4. Sekojiet konkurentu rīcībai.
5. Lūdziet pircējam novērtēt jūsu pakalpojumu kvalitāti.[5. 86]
• Klienti – cilvēki, kuri regulāri pērk jūsu firmas preces, vai izmanto jūsu piedāvātos pakalpojumus. Klientam ir jāliek justies nozīmīgam un īpašam. [5. 150]
• Dedzīgie piekritēji – cilvēki, kuri visiem stāsta par jūsu firmas lieliskajām īpašībām. Šis cilvēka tips runās un slavēs visu, ja viņš būs bijis izcili apkalpots. [5. 181]
…
Klientu apkalpošana ir trīs būtisku lietu - attieksmes, uzvedības un profesionālās kompetences - kombinācija. Ja iztrūkst viena no šīm kompetencēm, bet pārējās divas būs perfekti izpildītas, klientu apkalpošana tomēr nedos vēlamo rezultātu. Klientu apkalpošanas definīcija vārdnīcās ir pavisam īsa - darbs kāda cita labā vai palīdzēšana kādam citam, praktiski tai ir daudz plašāka un dziļāka nozīme.
- Anketa par mērķa klientu noteikšanu
- Klientu lojalitāte
- Uzņēmuma iekšējās vides elementi
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Anketa par mērķa klientu noteikšanu
Summaries, Notes for secondary school1
-
Uzņēmuma iekšējās vides elementi
Summaries, Notes for secondary school1
-
AS "Latvenergo"
Summaries, Notes for secondary school5
-
Konspekts uzņēmējdarbībā
Summaries, Notes for secondary school3
-
Elektroniskā komercija
Summaries, Notes for secondary school4