Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391364
 
Evaluation:
Published: 09.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cieņas, patiesuma un taisnīguma augstākie standarti    4
2.  Kā iegūt klientu?    5
3.  Laba klientu apkalpošana    6
3.1.  Izcila klientu apkalpošana    6
4.  Klienta uzticība – ilgi veidojama, ātri zaudējama    7
5.  Saskarsme ar dažāda tipa klientiem    8
5.1.  Ieintresētība klientu problēmu risināšanā    8
5.2.  klientu apkalpošanas darbinieka neverbālā valoda    9
5.3.  Adekvāta pielāgošanās klienta temperamenta īpašībām    9
5.4.  Spēja pielāgoties klienta uztveres īpatnībām    9
6.  Klientu lojalitātes nostiprināšanas un paaugstināšanas principi    10
7.  Ko vēlas klients?    11
  Nobeigums    12
Extract

2.Kā iegūt klientu?

Cilvēkus – kā pircējus var iedalīt piecās kategorijās:
• Potenciālie pircēji – cilvēki, kuri varētu būt ieinteresēti iegādāties preces tieši jūsu uzņēmumā, bet nekad vel to nav darījuši. Lai pievērstu potenciāla pircēja uzmanību tieši savam uzņēmumam būtu vēlams šim pircējam veicināt labu pirmo iespaidi par firmu ar mājīgu un siltu atmosfēru.Jo ja attieksme pret potenciālo pircēju būs negatīva tad, to var zaudēt uz visiem laikiem. Potenciālos pircējus var piesaistīt arī ar reklāmas un sludinājumu palīdzību.[5. 11]
• Apmeklētāji – cilvēki, kuri kaut vienu reizi ir bijuši jūsu firmā vai veikalā. Apmeklētāji parasti ir tie potenciālie pircēji, kurus ir izdevies pārliecināt jūs apmeklēt. Apmeklētāja iespaids par jūsu firmu veidojas pirmajās astoņās sekundēs, cilvēkam ir svarīgi, kad un kā ar viņu sasveicinās, tāpēc arī pie šīs cilvēku grupas nevajadzētu aizmirst par patīkamas atmosfēras un pirmā iespaida veidošanas.[5. 44]
• Pircēji – cilvēki, kuri iegādājušies vienu vai vairākas jūsu firmas preces, vai izmantojuši jūsu piedāvātos pakalpojumus. Lai paturētu savu pircējus vēlams ievērot piecus galvenos noteikumus;
1. Pieņemiet darbā tikai tos cilvēkus, kuri jums tiešām ir vajadzīgi.
2. Ieklausieties, prasme uzklausīt pircējus ir viena no galvenajiem veiksmīga biznesa noteikumiem.
3. Nežēlojiet naudu pasākumiem, kas sekmē jūsu kontaktus ar pircēju.
4. Sekojiet konkurentu rīcībai.
5. Lūdziet pircējam novērtēt jūsu pakalpojumu kvalitāti.[5. 86]
• Klienti – cilvēki, kuri regulāri pērk jūsu firmas preces, vai izmanto jūsu piedāvātos pakalpojumus. Klientam ir jāliek justies nozīmīgam un īpašam. [5. 150]
• Dedzīgie piekritēji – cilvēki, kuri visiem stāsta par jūsu firmas lieliskajām īpašībām. Šis cilvēka tips runās un slavēs visu, ja viņš būs bijis izcili apkalpots. [5. 181]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register