Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194883
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Pēc manām domām, šo abu krāsu salikums “McDonald’s” logotipā pievērš uzmanību potenciālajiem klientiem, salīdzinot ar citiem ātriem ēdināšanas restorāniem. Par “SEB” bankas korporatīvo krāsu ir izvēlēta zaļā krāsa. Zaļā krāsa pazemina asinsspiedienu, veicina komunikāciju un draudzību, kas bankas gadījumos ir ļoti svarīgi, lai klientiem rastos šī uzticības sajūta izmantot konkrētās bankas pakalpojumus. Cilvēkiem nauda ir ļoti būtiska tēma, tādēļ ir svarīgi, lai bankā būtu pozitīva gaisotne. Zaļā krāsa simbolizē drošību un veiksmi, kas šajā gadījumā klientam ir ļoti būtiski.
Komunikācijas kodi, kā uzņēmumu tēlu veidojošs elements ir neatņemama sastāvdaļa katrā uzņēmumā. Sākot ar logotipu, turpinot ar simboliem un izvēlētām korporatīvām krāsām, visi šie komunikācijas kodi ir nepieciešami, lai uzņēmuma ārējais izskats, ko redz klienti būtu skaists, lai klientiem rastos velme iedziļināties uzņēmuma sniegtajos produktos vai pakalpojumos. Pēc manām domām, logotipam ir jābūt vienkāršam, lai to varētu viegli iegaumēt un atcerēties. Logo nav jāsatur daudzas krāsas, jo tas apgrūtinās potenciālo klientu uztveri. Simboliem nepieciešami, lai uzņēmumi klientiem radītu asociācijas un emocijas. Korporatīvas krāsas vizuāli papildina uzņēmuma logotipu un simbolu, to izmantošana piesaista uzmanību potenciālajiem klientiem. Ar šiem iepriekš minētajiem komunikācijas kodiem katrs uzņēmums veido savu tēlu. Komunikācijas kodiem ir jābūt labi pārdomātiem, raksturīgiem uzņēmuma darbībai. Komunikācijas kodiem ir liela nozīme uzņēmuma tēla veidošanā, tā atpazīstamībā un izskatā. Attīstoties un palielinoties uzņēmumam, komunikācijas kodi var mainīties.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register