Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:352904
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Organizācijas mājaslapa, klientu atbalsta dienests, dažāda veida prezentācijas, konferences, vadības intervijas sociālajos tīklos vai medijos, šie visi iepriekš minētie ir ārējās komunikācijas instrumenti.
Komunikācija sabiedrības dzīvē ir īpaši nozīmīga, jo ar tās palīdzību var tikt sniegta informācija lielam cilvēku skaitam. Ir svarīgi pasniegt informāciju pareizi, lai atstātu labu, pareizu iespaidu. Sabiedrības jeb masu komunikācija ir vērsta uz sabiedrību, tas ir avots informācijai un izklaidei. Komunikāciju sabiedrības dzīvē realizē ar masu mediju starpniecību. Masu medijiem sabiedrības dzīvē ir ietekme un vara ietekmēt sabiedrības viedokli, piemēram, jebkura politiskā partija izmanto masu medijus, lai prezentētu sevi lielam cilvēku skaitam, tādā veidā popularizētu un veicinātu cilvēku atbalstu konkrētās partijas labā. Sabiedrībai ir jāpārliecinās par avotu ticamību, jo ne vienmēr sniegtā informācija ir pareiza un ticama. Bieži vien mediji izmanto pārspīlētus rakstu tematus, lai pievērstu lasītāja uzmanību, jo mūsdienu sabiedrībai nepatīk lasīt garus tekstus, taču ar šo paņēmienu ir iespējams pievērst lasītāju uzmanību dažādiem rakstiem.
Komunikācija ir svarīga katra indivīda dzīvē, lai spētu ātri un efektīvi sasniegt personīgos mērķus. Spēja sevi prezentēt, veidot savstarpējās attiecības ar citiem ir komunikabla cilvēka panākumu atslēga. Bieži vien cilvēki pat neapzinās, cik daudz vienas dienas laikā viņi komunicē ar citiem. Lai gan mūsdienu tehnoloģijas palīdz sazināties, taču tās reizē arī kaitē saziņai reālajā dzīvē, piemēram, kautrīguma dēļ. Veiksmīgam uzņēmumam ir svarīga gan arējā, gan iekšējā komunikācija, lai tā būtu neformāla uzņēmuma iekšienē, bet ar savstarpējo cieņu vienam pret otru. Ārējai komunikācijai ir jābūt tādai, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību un paaugstinātu reputācijas līmeni. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1379511
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register