Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493386
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produkta mērķauditorija    4
  Kas ir produkts    4
  Klienta labumi    4
  Produkta nosaukums, īss apraksts    4
  Iepakojums    5
  Izplatīšanas kanāli un cena    5
  Kopējās komunikācijas plāns    5
Extract

Ikviena mājokļa telpu iekārtojums ir ļoti svarīgs! Mēbeles ir cilvēka personības atspulgs.
Katrs no mums vēlētos iegādāties vislabāko, kvalitatīvāko, oriģinālo, kas kalpotu vairākus gadus nemainītos un davinātu mums labu garastāvokli.
Tāpēc ir ļoti svarīgi saprast pārdošanas būtību, motivēt citus cilvēkus tā, lai viņi gribētu to, ko gribam mēs, uzskatot, ka viņi to dara pēc savas gribas.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt izvēlētajam produktam kopējo mārketinga komunikācijas stratēģiju un plānu piedāvātam produktam.
Mūsu izvēlētais produkts ir „ Campo Fiory” eksluzīvas mēbeles no Itāļu ražotājiem.
Mārketinga kampaņas laiks: 1.jūnijs – 15.jūlijs…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register