Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:313907
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ikdienā, iepērkoties tirgū, mēs esam ievērojuši, ka ir liela viena veidu preču daudzveidība, piemēram, maizes izstrādājumi, turpretī pasta pakalpojumus veic tikai Latvijas pasts un dažas starptautisko pārvadājumu firmas. Tas ir tāpēc, ka pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktas preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Tirgus ekonomika bez konkurences nav iedomājama.
Vārds konkurence ir cēlies no latīņu vārda concurence, kas nozīmē cīņu starp konkurentiem.
Konkurenti, rakstīts LR Konkurences likumā, ir divi vai vairāki tirgus dalībnieki, kas sacenšas vai atrodas tādos apstākļos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošanā vai realizācijā konkrētajā tirgū.
Konkurence ir ciņa starp konkurentiem par visizdevīgā­kajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1195412
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register