Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856077
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Konkurence ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa, jo arī konkurencei ir loma preces cenas veidošanas procesā. Ekonomisti uzskaita šādus konkurences veidus – pilnīgā konkurence, monopolistiskā konkurence un nepilnīgā konkurence (monopols, monopsons, oligopols un oligopsons).
Tieši konkurence ir tā lieta, kas mudina uzņēmējos vēlmi kļūt vēl labākiem. Konkurence mudina lielā mērā uzņēmējus pilnveidoties un uzlaboties, savukārt patērētājiem tā nodrošina pilnīgāku to vēlmju apmierināšanu.
Konkurence var būt efektīva, asa un brīžiem arī negodīga. Pilnīgu konkurenci tirgū nereti sabojā dažādas negodīgas barjeras, kuras uzstāda vairāki uzņēmumi, lai neielaistu tirgū kādu no jaunpienācējiem. Tādā veidā labumu gūst paši šie uzņēmumi, bet zaudē – patērētāji.
Tomēr barjeras noteiktas uzņēmējdarbības sākšanai var uzlikt ne tikai uzņēmumi negodīgā ceļā, bet arī pati valsts. To var panākt, piemēram, uzliekot noteiktas licences kādas uzņēmējdarbības sākšanai.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1120201
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register