Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,80 (16%)
Discounted price*:
4,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:560848
Evaluation:
Published: 07.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Trūkumi
Novērošana nav viegla vai bezrūpīga metode, problēma ir tajā, ka nav zināms, līdz kādam līmenim novērotājs ietekmē cilvēku uzvedību. Ir pieņemtas citas metodes, kuras samazina šo efektu, piemēram, novērojamais nezin to, ka tiek novērots, vai arī šis cilvēks ir tik ļoti pieradis pie tā, ka tiek novērots, ka uzvedās tāpat kā rīkotos, ja neviens viņu nenovērotu. Šajā gadījumā ir loģiska problēma – kā var zināt, ka cilvēka uzvedība būtu tāda, ja tas netiktu novērots? Un cik ļoti ir jāiejaucas novērojamā dzīvē? Kļūstot pārāk iesaistīts , vai nepārāk iesaistīts, cilvēks ietekmē pētījuma iznākumu. Vēl viena nozīmīga problēma ir laika tērēšana- šāda veida metode aizņem ļoti daudz laika, dažreiz pat gadus.

Kontent analīze
Bieži tiek lietota analīzes pieeja, kvantitatīvā analīze par to, kas ir dokumentā. Tā vietā, lai tieši apskatītu pētījuma mērķus vai intervijas, vai jautāt kādam aizpildīt anketu. Kontent analīze ir definēta vairākos veidos, piemēram, Neundorf to definē kā sistemātisku, objektīvu, kvantitatīvo ziņas analīzi. Fokusēšanās uz teksta, ne tikai uz rakstītā, bet arī informāciju kā mākslas darbus, bildes, kartes, zīmes, skaņas, simbolus vai pat ierakstus ir galvenā iezīme kontenta analīzei.

Pētījums, kurš balstās uz internetu
Interneta vērtība priekš bibliogrāfiskā tipa uzdevumiem, kā atrast un iegūt pieeju iepriekš rakstītiem pētījumiem gan žurnālos, gan citās publikācijās un iegūt ieteikumus. Iespējams arī izmantot internetu kā resursu, kā arī tematu, kurš var tikt pētīts pats par sevi. Pētnieki šobrīd var veikt pētījumus onlainā bez īpašām programmēšanas zināšanām. Internets dod lielāku daudzumu ar potenciālajiem respondentiem. Trūkumi ir tajā, ka dažiem respondentiem varētu nebūt zināšanu, kā apieties ar datoru. Priekšrocības ir tajā, ka dažas indivīdu grupas ir vieglāk sasniegt internetā un ir vairāka veida stratēģijas kā iegūt informāciju.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,17 €
Work pack Nr. 1351445
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kopsavilkums studiju kursā "Sociālo pētījumu metodes"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/560848

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register