Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659838
 
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Ievads.
Laikā, kad strauji notiek zinātniski – tehniskais progress pieaug klientu prasības, pieaug konkurence gan iekšējā, gan ārējā tirgū un organizācijas dzīvotspēju lielā mērā nosaka tās piedāvāto produkciju un pakalpojumu kvalitāte. Straujā ekonomikas pārstrukturizēšanās ir novedusi pie jaunām klienta un produkta pakalpojuma piegādātāja attiecībām, kuru pamatā ir brīvprātības princips un tirgus attiecības. Veselīgas konkurences apstākļos par vienu no spēcīgākiem ieročiem kļūst produktu pakalpojumu kvalitāte. Kvalitāte nav tikai filozofija,- tā prasa zināšanas, pilnīgu ziedošanos, pacietību un laiku.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1140017
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register