Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330983
 
Evaluation:
Published: 04.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Saskaņā ar ISO 9000:2000 kvalitāte = produktos, sistēmās vai procesos iemiesoto raksturlielumu spēja apmierināt klientu un citu ieinteresēto pušu prasības. Tirgus izpratnē kvalitāte = tad, kad atgriežas klients, nevis prece jeb kvalitāte ir: * atbilstība noteiktām prasībām,*atbilstība lietošanai* klientu vajadzību izpilde
Kvalitātes jēdziens 20. gs otrajā pusē sakarā ar konkurences pastiprināšanos ir ieņēmis īpašu vietu. Šobrīd patērētājs kļuvis prasīgāks un izvēlīgāks. Tādēļ uzņēmumi cenšas pilnveidot iekšējās un ārējās norises visās sfērās, kvalitāti vadot un nevis veicot pastāvīgas inspekcijas. Kvalitāte nav tikai konkrēta produkta gala īpašība, bet process, kas aptver norises visdažādākajās formās, visos iespējamos līmeņos un virzībā uz pilnveidošanu.

2.Vēsturiskie etapi

Sakarā ar konkurences pastiprināšanos 20.gs 60.gados sāka veidoties organizatoriskie veidojumi ar sistēmu pieeju (tiek vērtēti ražotāji). Šajā laikā kvalitātes jēdziens ieņēma īpašu vietu, līdz ar to tam sekoja  1970 Kvalitātes nodrošināšana (atbilstība prasībām, standartiem), 1980 VKP/TQM (...+ vērā tiek ņemtas klientu prasības), un visbeidzot arī 1990 izcila uzņēmējdarbība (kvalitātes nodrošināšana + TQM).
Kvalitātes attīstības robežstabi 1970 Produkta kvalitāte, 1980 Procesu kvalitāte 1990-2000 Pārvaldības sistēmas, izcila uzņēmējdarbība, orientācija uz klientu, orientācija uz pakalpojumu, fokusēšanās uz klientu, vērtību pārvaldība, zināšanu pārvaldība, personāla veselības un drošības pārvaldība, vides pārvaldība…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1172801
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register