Metodoloģijas novērtējums
Pētījumā ir izmantota kvantitatīvā metodoloģija jeb stratēģija. Lai noskaidrotu vairākuma viedokli šī ir pareiza metodoloģijas izvēle, tomēr pats pētījuma definējums ietver vārdu „attieksme”, kas liek aizdomāties vai nebija nepieciešams izmantot arī kvalitatīvo metodoloģiju. Attieksme zināmā mērā ir jēdziens, ko nav iespējams izmērīt, ja tā netiek tipoloģizēta(pozitīva, negatīva utt.). Viena no iespējām varētu būt izmantot jauktu metodi – vispirms strādājot ar fokusgrupām, noskaidrot iespējamos atbilžu variantus un pēc tam tos iekļaut kvantitatīvajā anketā.
Pieņemu, ka metodoloģijas izvēle saskaņota atbilstoši pētījuma mērķim, vajadzībām.
Metodes novērtējums
Pētījuma metode ir aptauja – personiskā intervija. Kopumā tā ietver tikai 3 jautājumus – 1 slēgts, 1 atvērts un 1 pusatvērts. Tātad tā ir ļoti koncentrēta un visaptveroša aptauja, kuras galvenais uzdevums ir noskaidrot respondentu piekrišanu/nepiekrišanu kampaņu tēriņu ierobežojumiem un vispārēju politisko reklāmu raksturojumu Latvijā. …