Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:871786
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Metodoloģijas novērtējums
Pētījumā ir izmantota kvantitatīvā metodoloģija jeb stratēģija. Lai noskaidrotu vairākuma viedokli šī ir pareiza metodoloģijas izvēle, tomēr pats pētījuma definējums ietver vārdu „attieksme”, kas liek aizdomāties vai nebija nepieciešams izmantot arī kvalitatīvo metodoloģiju. Attieksme zināmā mērā ir jēdziens, ko nav iespējams izmērīt, ja tā netiek tipoloģizēta(pozitīva, negatīva utt.). Viena no iespējām varētu būt izmantot jauktu metodi – vispirms strādājot ar fokusgrupām, noskaidrot iespējamos atbilžu variantus un pēc tam tos iekļaut kvantitatīvajā anketā.
Pieņemu, ka metodoloģijas izvēle saskaņota atbilstoši pētījuma mērķim, vajadzībām.
Metodes novērtējums
Pētījuma metode ir aptauja – personiskā intervija. Kopumā tā ietver tikai 3 jautājumus – 1 slēgts, 1 atvērts un 1 pusatvērts. Tātad tā ir ļoti koncentrēta un visaptveroša aptauja, kuras galvenais uzdevums ir noskaidrot respondentu piekrišanu/nepiekrišanu kampaņu tēriņu ierobežojumiem un vispārēju politisko reklāmu raksturojumu Latvijā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1121045
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register