3.virziens. Tirgus dalībnieku un publisko personu izpratnes par brīvu un godīgu konkurenci, konkurences politiku un kultūru veidošana. Konkurences padomes redzeslokā ir visas ekonomikas nozares, tāpēc bez sabiedrības un pirmām kārtām uzņēmēju atbalsta neviena konkurenci uzraugošā iestāde pati nespēj mainīt konkurences kultūru un konkurences vidi padarīt uzņēmējdarbībai patiesi labvēlīgu. Konkurences padomei ir nepieciešams plašs sabiedroto loks, t.sk. arī citu valsts pārvaldes un tiesībsargājošo iestāžu vidū. Tāpēc 2019. gadā Konkurences padome rīkos un piedalīsies dažādos informatīvos pasākumos, lai izglītotu dažādas mērķa grupas par godīgas konkurences principiem.
4.virziens. Iestādes lomas un atpazīstamības stiprināšana starptautiskā vidē. Ceturto gadu Konkurences padome saglabā augsto pozīciju – trīs zvaigznes pieczvaigžņu skalā – prestižajā Global Competition Review Rating Enforcement pasaules vadošo konkurences iestāžu reitingā. Tāpēc 2019. gadā Konkurences padome turpinās sniegt būtisku pienesumu konkurences domas un prakses uzkrāšanā starptautiskā mērogā, sadarbojoties ar starptautiskām organizācijām un tīkliem, stiprinās sadarbību ar Baltijas un Ziemeļvalstu konkurences iestādēm, kā arī sniegs atbalstu konkurences iestādēm, kas ir ceļā uz tirgus ekonomiku un brīvo konkurenci (Ukraina, Gruzija u.c.).
…