Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393219
 
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

IEVADS

Lidaparātiem attīstoties, notika izrāviens alumīnija industrijā. Metalurgi atklāja, ka jaucot vai leģējot alumīniju ar citiem metāliem iegūst daudz stiprāku materiālu. Faktiski leģēšana palielināja stiepes stiprību, kas tīram alumīnijam ir no 13,000 mārc./kv.collu, līdz stiepes stiprībai 65,000 mārc./kv.collu vai vairāk, kas jau līdzinās konstrukciju tēraudam. Šodien kara lidmašīnas tiek ražotas apmēram no 65 % alumīnija un 35 % citu sakausējumu, kā titāna, inkonela, sudraba un niķeļa. Civilās lidmašīnas sastāv aptuveni no 80 % alumīnija sakausējumu un 20 % citu sakausējumu. Līdzās alumīnija sakausējumiem arvien vairāk lidmašīnu konstrukcijās tiek lietoti kompozītmateriāli. Piemēram, tipiskā Boeing 737-300 lidmašinā lietoti grafīts, Kevlars, un stiklašķiedras. Šo materiālu lietošana ietaupa vairāk par 600 mārciņām svara salīdzinājumā ar tradicionālām metāla lokšņu daļām. Taču neskatoties uz to, ka lidmašīnu ražotāji arvien vairāk pielieto kompozītmateriālus, tomēr alumīnija un tērauda sakausējumi paliek visvairāk lietotie konstrukciju materiāli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register