1)Lielveikala izkārtojums, manuprāt, veidots diezgan pārdomāti. Pie ieejas ērti novietoti iepirkuma grozi un rati, blakus atrodas brošūru stends ar jaunākajiem piedāvājumiem un akcijām. Ieejot tirdzniecības zālē, kreisajā pusē pie sienas atrodas piena produkti, nedaudz tālāk – gaļas produkti un zāles beigās – maize un konditorejas izstrādājumi. Lai pircējs tiktu līdz pēdējiem, viņam jādodas cauri visai tirdzniecības zālei, tādējādi ievērojot arī citus produktus. Saimniecības preces ir vizuāli atdalītas no pārtikas – novietotas atsevišķā ejā. Mīnuss, manuprāt, ir šaurība – ieejot tirdzniecības zālē, īsti nav vietas, kur apskatīt dārzeņus, jo to stends atrodas tieši starp piena produktiem un ieeju. Sanāk tāda kā stumdīšanās uz priekšu un atpakaļ, lai varētu izvēlēties vajadzīgo preci. Nedaudz tālāk tas pats attiecināms arī uz augļiem un dzērienu kastēm – diviem cilvēkiem ar iepirkumu groziņiem šajās vietās izmainīties ir diezgan neērti. …