Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334175
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kāpēc tie ir vajadzīgi?
starpniekiem ir lielāks kontaktu daudzums, pieredze un tie ir īpaši specializējušies preču sadalē
ražotājam ir šaurs preču klāsts un lielā daudzumā, bet patērētājs vēlas plašu preču klāstu mazā daudzumā
Starpnieki samazina kopējo kontaktu daudzumu tirgū
Starpniekiem ir liela nozīme piedāvājuma un pieprasījuma procesa regulēšanā

Sadales kanāla funkcijas
Pētniecības darbs – informācijas vākšana un apstrāde
Promo - reklāmas kampaņu izstrāde u.c. mārketinga darbības. Trade mārketing Avers centrs izpilda visas mārketinga funkcijas un organizācijai nav nepieciešams to darīt
Kontaktu dibināšana – un uzturēšana ar patērētājiem
Piemērošana - piedāvājumu piemērošana pircēja vajadzībām
Sarunu vešana - abpusēji izdevīgu līguma nosacījumu sasniegšana…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register