Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:707507
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Daži uzņēmumi ir izveidojuši mārketinga informācijas sistēmas, kas sniedz vadītājam pārliecinošus faktus par pircēja vēlmēm, sniegtajām priekšrocībām un uzvedību. Uzņēmumi, kuru rīcībā ir šāda veida informācija, var būt gandarīti par īpašām iespējām: viņi var efektīvāk izvēlēties savus tirgus, attīstīt savus piedāvājumus un īstenot savus mārketinga plānus.
Uzņēmumi pēta savu vadītāju vajadzību pēc informācijas un veido mārketinga informācijas sistēmas, lai apmierinātu šīs vajadzības. Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ietver cilvē¬kus, aprīkojumu un procedūras, kas apkopo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītus lēmumus. Šo informāciju iegūst, izmantojot uzņēmuma iekšējos pierakstus, zināšanas par tirgu, tirgus pētījumus un mārketinga lēmumu atbalsta analīzi.1 Mārketinga vadītāji balstās uz datiem, kas iegūti, izmantojot iekšējos ziņojumus par pasūtījumiem, izpārdošanu, cenām, izmaksām, inventarizācijas rezultātiem, ienākumiem, maksājumiem utt. Analizējot šo informāciju, viņi var noteikt nozīmīgas iespējas un problēmas.
Uzņēmuma ir vairākas iespējas kā ievākt datus gan sekundāros, gan primāros. Sekundārie dati ir tādi, kas jau ir savākti un izanalizēti jau iepriekš kādiem citiem mērķiem. Primārie dati ir tādi, kas tiek vākti un pētīti kādam konkrētam mērķim, šeit izmanto dažādas pētīšanas metodes – anketas, aptaujas u.c.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register