Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,26 (13%)
Discounted price*:
1,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:432319
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Savukārt V. Praude neizdala atsevišķi vēl attiecību koncepciju, minot tikai piecas alternatīvās mārketinga koncepcijas.
Produkta koncepcija ietver domu, ka patērētājiem ir nepieciešamība pēc kvalitatīviem produktiem, kamēr ražošanas koncepcija uzskata, ka patērētājiem ir nepieciešami plaši pieejami produkti, ko tie var atļauties. Savukārt pārdošanas koncepcija saistās ar viedokli, ka pircēji pirks tikai tad, ja uz tiem tiks izdarīts spiediens, tātad nav būtiska ne cena, ne kvalitāte, bet gan tas, cik agresīva būs bijusi pārdošana un izplatīšana. Klientu/ pircēju/ patērētāju koncepcija balstās uz spēju pielāgot savus piedāvājumus un aktivitātes individuālajiem patērētājiem. Šo koncepciju papildina sociālā mārketinga koncepcija, kura uzsvaru liek uz vienlaicīgu patērētāju un sabiedrības labklājību. Savukārt attiecību koncepcijas galvenais uzdevums ir noskaidrot, kuri ir tie klienti, kuri varētu būt uzņēmuma uzticamākie klienti savas dzīves laikā.
Viens no mārketinga pamatelementiem ir tirgus, kas sevī ietver tādus elementus kā pārdevēji, pircēji, produkti un pārdošanas vieta. Tāpēc tirgu var definēt kā esošo un potenciālo pircēju un pārdevēju kopumu, kas noteiktā laikā un vietā pieprasa un piedāvā produktus. Tomēr mūsdienās tirgu vairs nevar raksturot kā vienu konkrētu vietu, kur pulcējas pircēji un pārdevēji, jo, pateicoties moderniem sakaru tīkliem un transportam, tas ir kļuvis relatīvs. Jo ir zudusi nepieciešamība pēc tieša kontakta starp pircēju, kas vēlas attiecīgo produkciju nopirkt un pārdevēju, kas savukārt to vēlas pārdot. Bet, kā uzsver V. Praude, nepietiek palaist plašsaziņas līdzekļos kvalitatīvu reklāmu, lai pircējs pats atradīs ceļu pie attiecīgā produkta. Lai tiktu veicināta tirdzniecība, kā produktam, tā servisam ir jābūt augstā līmenī, pieejamam un atpazīstamam.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga jēdziens, pamatelementi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/432319

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register