Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715290
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3. Nosaukt 2 konkrētus piemērus neplānotai komunikācijai un izanalizēt.
1.piemērs. Veikala “RD Electronics” pārdevējs ir sliktā noskaņojumā, un nav pārāk komunikabls ar klientiem.
– Neplānotā komunikācija izpaudusies tā, ka sliktā noskaņojuma dēļ tiek ietekmēta patērētāja rīcība, turklāt mārketinga speciālisti šo gadījumu nevarēja paredzēt vai izplānot, un tā sekas var būt tādas, ka klients aizejot var vairs neatgriezties, un tālāk izplatīt sliktas atsauksmes par nepieklājīgu personālu. Lai tas neatkārtotos priekšlikums varētu būt vadītajam uzpasēt savus darbiniekus un reizi mēnesi atgādināt viņa darba pienākumus, kā arī ētikas normas.
2.piemērs. Piegādes automašīna ir ļoti netīra un visu dienu tā piegādājusi apģērbu klientiem.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register