Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:995543
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga komunikāciju process ietver četrus veidus: reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās attiecības un personisko apkalpošanu. Turpinājumā sīkāk aplūkosim reklāmas posmu kā metodi produktu virzīšanai tirgū.
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tai ir raksturīga maksas forma un masveidība, jo tajā piedāvāto informāciju reklāma ļauj izplatīt lielā metienā. Galvenais reklāmas mērķis ir sasniegt iecerēto mērķauditoriju, ieinteresēt to ar sava produkta īpatnībām, kā arī nostiprināt pozīcijas tirgū vai arī paplašināt preču patērētāju loku. Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu.1
Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais mārketinga līdzeklis. Pārdošanas stimulēšanu var izmantot daudzus reklāmas paņēmienus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1233837
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register