Mārketinga komunikāciju sistēma, tās funkcionēšana. Preču virzīšanas metodes, to komunikatīvie aspekti.
Komunikācija ir process, kura rezultātā ir jāpanāk viennozīmīga komunikācijas ziņojuma uztvere un tā ir virzīta uz noteiktiem subjektiem . Tā ietver informāciju, mērķu sasniegšanu, izturēšanos, sociālos procesus, vārdus, žestus, zīmes, pašatdevi. Tā ir informācijas divpusēja apmaiņa, kura nodrošina savstarpēju saprašanos. Komunikācija plašākā nozīmē ir informācijas apmaiņa starp indivīdiem. Savukārt, no mārketinga viedokļa komunikācija ir: darbību komplekss, ar kuru organizācija īsteno vērtības formu maiņu starp sevi un saviem patērētājiem.
Mārketinga komunikāciju sistēma ir vienota, daudzkanālu, sinhronizēta komunikācija, kas apvieno četru dažādus preces virzīšanas virzienus – reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisko apkalpošanu1. Tā orientēta uz divpusēju attiecību veidošanu ar mērķa auditoriju.…