Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:267604
 
Evaluation:
Published: 03.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga komunikāciju sistēma, tās funkcionēšana. Preču virzīšanas metodes, to komunikatīvie aspekti.
Komunikācija ir process, kura rezultātā ir jāpanāk viennozīmīga komunikācijas ziņojuma uztvere un tā ir virzīta uz noteiktiem subjektiem . Tā ietver informāciju, mērķu sasniegšanu, izturēšanos, sociālos procesus, vārdus, žestus, zīmes, pašatdevi. Tā ir informācijas divpusēja apmaiņa, kura nodrošina savstarpēju saprašanos. Komunikācija plašākā nozīmē ir informācijas apmaiņa starp indivīdiem. Savukārt, no mārketinga viedokļa komunikācija ir: darbību komplekss, ar kuru organizācija īsteno vērtības formu maiņu starp sevi un saviem patērētājiem.
Mārketinga komunikāciju sistēma ir vienota, daudzkanālu, sinhronizēta komunikācija, kas apvieno četru dažādus preces virzīšanas virzienus – reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisko apkalpošanu1. Tā orientēta uz divpusēju attiecību veidošanu ar mērķa auditoriju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1134593
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register