Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408911
 
Evaluation:
Published: 26.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sociālā mārketinga koncepcija. Pēc tās organizācijas cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā visas sabiedrības labklājības attīstības intereses. Viens no mārketinga veidiem, ko uzņēmumi var izmantot, lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību, klientu piesaisti un lojalitātes veidošanos. Veids, kā veicināt Jūsu uzņēmuma klātbūtnes efektu internetā, kur mūsdienās cilvēki iegūst visu sev nepieciešamo informāciju. Manuprāt, šeit kā piemēru varētu ņemt jebkuru veikalu, kuram ir izveidots internetveikals. Konkurentiem ir ērti un vienkārši tikt pie informācijas par cenām jebkurā veikalā. Internetā to var atrast daudz ātrāk un ērtāk, nekā ejot klātienē uz veikalu novērot, kādas cenas tur ir. Piemērs – “Pols” saldējums – noieta stimulēšanai: tiek organizētas akcijas (pērkot 2 saldējumus trešo var dabūt par brīvu), kuponi – sakrājot noteiktu skaitu saldējumu kociņu var dabūt saldējumu par brīvu. Pārdošanas vietās tiek rīkotas degustācijas. Pārdošanas vietās ir uzstādīts saldējuma makets, kurš piesaista uzmanību, kā arī plakāti ar īpašiem piedāvājumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register