Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769767
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Primāro informāciju var iegūt ar dažādām pētīšanas pieejām:
Novērojošais pētījums – eksperti veic cilvēku cilvēku novērošanu noteiktos apstākļos, noteiktā vietā.
Fokusa grupu pētījumi – fokusa grupa ir 6 – 10 cilvēku grupa, kas pavada pāris stundas kopā ar pieredzējušu starpnieku, lai apspriestu produktu, pakalpojumu, organizāciju vai citu mārketinga vienību.
Aptaujas pētījums – ērta aprakstošu pētījumu veikšanai, tās tiek veiktas, lai iegūtu informāciju. Tās mērķis ir noskaidrot, kam cilvēki dod priekšroka, viņu apmierinātības pakāpi u.c.
Anketa ir viens no aptaujas veidiem un ir visplašāk izplatītais līdzeklis primārās informācijas iegūšanai. Pēc formulējuma anketā var būt slēgti (ietver iespējamās atbildes un izraudzīties vienu no tām) un atvērti (paredz plašu rakstisku atbildi) jautājumi. Tirgus pētniekiem veidojot aptaujas plānu ir jāpieņem lēmums par trim galvenajiem jautājumiem – ko nepieciešams aptaujāt? Cik cilvēku vajag aptaujāt? Kādā veidā ir lietderīgi izdarīt aptauju?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register