Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:318524
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Normāli funkcionējošā organizācijā gan sabiedriskās attiecības, gan mārketings ir svarīgas funkcijas. Tomēr nereti tās tiek apvienotas. Ir iespēja vai nu sabiedriskās attiecības iekļaut kā vienu no mārketinga sastāvdaļām, vai gluži pretēji – mārketingu iesaista sabiedrisko attiecību nodaļā. Biežāk gan sastopams ir pirmais variants, tas ir, kad sabiedriskās attiecības tiek iekļautas tirgvedības jeb mārketinga nodaļā. Viens no galvenajiem izskaidrojumiem ir tas, ka salīdzinājumu ar mārketingu, sabiedriskās attiecības ir jaunāka nozare (vispāratzīta). Kaut gan, ja runājam bez-robežu aspektā, tad sabiedriskās attiecības tomēr ir daudz senāka „parādība” par mārketingu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register