.
Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:938080
 
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Speciālistu vidū nav vienotas vispārpieņemtas mārketinga definīcijas, bet visas pastāvošās definīcijas atspoguļo orientāciju uz darbību produkcijas apgrozības sfērā, akcentējot darbības atsevišķas funkcijas un virzienus vai tā komplekso raksturu.
Mārketings ir sabiedrisks process, kas ir virzīts uz cilvēka ( grupas) vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar darba produktu ražošanu un maiņas starpniecību.( F.Kotlers).1
Mārketings ir idejas, preces un pakalpojumu koncepcijas, cenu veidošanas, virzīšanas un sadales, plānošanas un īstenošanas process, lai radītu apmaiņu un apmierinātu individuāli un organizēti noteiktos mērķus. ( C.Rice)2
Tā kā mārketings skar dažādas interešu grupas, tādas kā, pārdevēji, pircēji un sabiedrība, tad visām minētajām grupām varbūt pretrunīgi mērķi un intereses. Mērķus var sagrupēt 4 galvenajos virzienos3 :
1. Maksimālā patēriņa sasniegšana
2. Maksimāla apmierinājuma sasniegšana preces patērēšanas rezultātā.
3. Maksimāli plašas izvēles piedāvājums patērētājam.
4. Maksimāla dzīves kvalitātes uzlabošana.
Visi mārketinga mērķi ir globāli, kuri ir jāņem vērā jebkurai organizācijai, plānojot savas darbības stratēģiju.
Uzņēmums ir saražojis preces un vēlaties tās pārdot. Uzņēmuma galvenais mērķis ir panākt, lai cilvēki tās pirktu. Kā to izdarīt? Cilvēki nezina par šo preču esamību, tāpēc uzņēmuma ir jāinformē pircēji par savām precēm, to īpašībām, kvalitāti, cenu, priekšrocībām salīdzinājumā ar citām precēm, kā arī jāpaziņo adrese, kur tās var apskatīt un nopirkt. Uzņēmumam ir jāizvēlas, kādā veidā informēsiet pircējus par precēm, kāds būs saziņas līdzeklis starp uzņēmumu un pircējiem. Varianti ir dažādi - varat staigāt pa mājām un piedāvāt savu preci personiski, likt sludinājumus avīzēs; ja ir daudz naudas, varat reklamēt televīzijā. Var izmantot citus variantus – rīkot izstādes, prezentācijas un pārtikas preču degustācijas, kad cilvēkiem piedāvā nogaršot dažādas pārtikas preces. To sauc par preces virzīšanu tirgū.
Mārketinga komunikāciju sistēma ir vienota, daudzkanālu, sinhronizēta komunikācija, kas apvieno četru dažādus preces virzīšanas virzienus – reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisko apkalpošanu.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register

We use cookies. By continuing to use this site, you agree to the terms of use of cookies. Find out more.