Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,63 (18%)
Discounted price*:
2,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:109213
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vadošās personas pazīstamība un popularitāte var veidoties jau pirms komunikācijas ziņojuma izstrādes. Tāpēc firmas dažreiz izmanto citu paņēmienu: pastāvīgi veido vadošās personas tēlu, kurš kļūst pazīstams pakapēniski reklāmas kampaņas gaitā.
Vadošās personas kompetencei ir svarīga nozīme, kad komunikācijas tiek veiktas ar maziesaistītiem un augstiesaistītiem pircējiem ar „atbrīvošanās no problēmas” motivāciju. Kur pirmajā gadījumā vadošās personas kompetence kalpo informētības līmeņa par produkta labumiem paaugstināšanai un pozitīvai attieksmes veidošanai, bet otrajā gadījumā tā novērš iespējamos argumentus pret produktu marku un arī veicina labvēlīgu attieksmi.
Vadošās personas objektivitātei ir svarīga nozīme tieši augstiesaistītai pircēju mērķgrupai, jo produkta labumi jāpasniedz ļoti pārliecinoši. Jāizvēlas personas ar godīgu cilvēku reputāciju.
Vadošās personas pievilcība ir svarīgs maziesaistītai pircēju mērķgrupai ar „lutināšanas” motivāciju, jo tieši šis raksturojums var saistīt pircēju motīvus ar noteiktu produkta marku.
Vadošās personas līdzība ar pircēju mērķgrupas pārstāvjiem ir svarīga augstiesaistītai pircēju mērķgrupai, jo viņi vēlas identificēt ar noteiktu emocionālo tēlu. Tāpēc ir jāpiesaista vadošās personas ar līdzīgu dīves stilu un statusu sabiedrībā. Speciālisti uzskata, ka pirms komunikācijas ziņojuam izstrādes vajag veikt tirgus segmentāciju pēc dzīves veida un tad piesaistīt līdzīgo vadošo personu.
Vadošās personas autoritāte vairāk ir svarīga, lai ietekmētu pircēju lēmumu par pirkumiem.Tātad var konstatēt, ka konkrēti vadošās personas raksturojumi der tikai konkrētām situācijām, pircēju mērķgrupām, produktiem. Tāpēc speciālisti ieteica sākumā novērtēt komunikācijas ziņojuma variantu bez vadošās personas, pēc tam, ja ir nepieciešams, pastiprināt komunikācijas efektu ar pazīstamas vadošās personas palīdzību, un tikai tad, ja šis paņēmiens tiks novērtēts negatīvi, veikt atlasi un piesaistīt pazīstamas vadošās personas.9

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kompetence un attieksme pret produktiem preču virzīšanā tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/109213

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register