Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:538667
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Organizācijas un to partneri, mārketinga starpnieki, patērētāji un konkurenti darbojas dažādu spēku un tendenču ietekmētā makrovidē, kas reizē rada jaunas iespējas pilnveidoties, paplašināties, bet tai pašā laika rada draudus. Šīs ietekmes var raksturot kā „nekontrolējamas”, bet tai pašā laikā uzņēmuma ir jābūt lietas kursā par šiem spēkiem un to attīstības tendencēm.
No ekonomiskā aspekta raugoties uzņēmumus un patērētājus arvien lielākā mērā ietekmē tādi globālie spēki kā tehnoloģijas, komunikācija un finanšu darījumi. 1
Strauji attīstošajā globālajā tirgū uzņēmumam ir jāpārrauga seši galvenie aspekti, kas var radīt gan jaunas iespējas attīstībai, gan draudus.

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori:
• institucionālais menedžments;
• finanšu struktūrvienības;
• pētniecības struktūrvienības;
• ražošanas struktūrvienības;
• grāmatvedība.

Mārketinga tiešās ietekmes ārējās vides faktori:2
• Piegādātāji ir uzņēmumi, kuri produktu ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem- izejvielām, iekārtu, elektroenerģiju, kurināmo.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register