Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926689
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Skolas mārketinga pretinieki noteikti teiktu - skola ir vērtība, ko nav iespējams pārdot, vēl piebilstot, ka skolām, iesaistoties tirgus cīņā, tās kļūst par neauglīgas konkurences upuriem, kur skolēnus sarīda citu pret citu, kur skolotājus vērtē pēc tiem rezultātiem, kādus uzrāda skolēni, un skolēnu sasniegumus nosaka diagnosticējošo testu, olimpiāžu un eksāmenu rezultāti.
Vai skolas mārketings ir tikai vienkārši “skolas pārdošana”, kādi ir ieguvumi un kādi varētu būt zaudējumi, ja skola izmanto mārketinga piedāvātās iespējas? To centāmies noskaidrot sarunā ar mārketinga speciālisti, Vidzemes augstskolas docenti Anitu SĀNI.

Kādas skolas direktore necik sen man teica, ka viņas vadītajai skolai nav nepieciešams ne mārketings, ne cita publiska izrādīšanās. Viņi skolā labi strādā un ar to arī pilnīgi pietiek. Kā jūs komentētu šo apgalvojumu? Vai te neslēpjas kāda pretruna?
Es teiktu – gan ir, gan nav. Arī komentēt varētu dažādi – gan no biznesa mārketinga, gan no personas mārketinga viedokļa.
Mārketinga pamatbūtība ir noskaidrot konkrētās cilvēku grupas (pircēju) vajadzības un vēlmes un atrast veidu, kā vislabāk apmierināt tās. No šīs definīcijas viedokļa raugoties, es nesaskatu nekādas ārišķības. Jo būtībā mēs runājam par abpusēju ieguvumu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1207203
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register