Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:508977
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketings ir darbība tirgus un pakalpojumu sfēra. Mārketings saka attīstīties 19.g.s . Mārketings pēta pieprasījumu tirgu, vajadzības, cenu lielumu tirgu, preču realizāciju. Tagad tirgu svarīgs ir klients un sociālais labums ko prece dod tirgu.
Katrs uzņēmējs, grib lai viņam būtu labas kvalitātes prece un pieņemama cena tai precei, lai to preci varētu patērēt vairāku sociālu grupu cilvēki.
Mūsdienu strauji attīstītajā tehnoloģiju vidē arvien pieaug preču un pakalpojumu piedāvājums. Šie piedāvājumi bieži ir līdzīgi, tāpēc izšķirošo lomu spēlē mārketinga pasākumi un mārketinga pētījumi. Tagad kad mārketings attīstās strauji uzņēmējiem, mārketinga speciālistiem ir arvien grūtāk ievērot ētiskas normas. Mārketinga menedžeri maldīgi uzskata, ka viss atļautais ir arī ētisks. Ne viss legālais ir ētisks!
Mārketinga ētika — mārketinga speciālistu principi, vērtības, uzvedības normas.
Ētika – tas nav vienkāršs jautājums par likuma ievērošanu. Aplūkosim dažus piemērus, izmantojot mārketinga sastāvdaļu principu:
Reklāma – tiek izmantota patērētāju pievilināšanai, bet tā neievēro ētikas principus, piem., godīgumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register