Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,17 (17%)
Discounted price*:
0,82
Purchase
Add to Wish List
ID number:678900
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Interesanta ir novērojuma metode, kura tiek izmantota kā papildinoša metode informācijas precizēšanai. Novērojums var būt arī atsevišķa metode, jo ar to var sistemātiski un ticami ievākt datus par parādībām, kur citas metodes nevar pielāgot. Arī novērojumu var veikt ļoti dažādi: tas var būt atklāts un slēpts, ietverts un neietverts, standartizēts un nestandartizēts.
Pētījumos par informācijas avotu plaši izmanto arī dažādus dokumentus, laikrakstus, žurnālus, TV un radioprogrammas, kinofilmas, grāmatas, vēstules u.c. Tajos esošās informācijas pārveidošanu un analīzi var veikt ar statistiskām metodēm vai ar kontentanalīzi.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketings. Pētījumi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/678900

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register