Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302287
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Extract

Uzņēmums SIA Circle K Latvia ir Latvijā lielākais degvielas mazumtirgotājs, kas piedāvā augstākās kvalitātes degvielu un servisa pakalpojumus, un ir līderis ātro uzkodu, karsto dzērienu un ērtas iepirkšanās veikalu segmentā. Uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt klientu prasības, sniedzot viņiem augstākās kvalitātes preces un pakalpojumus, atrodoties īstajā laikā un vietā. Līdz ar to, SIA “Circle K Latvia” savu darbības stratēģiju plāno saskaņā ar tirgus attīstības tendencēm un mainīgajām klientu vajadzībām, tiecoties uz augstāko produkcijas un servisa kvalitāti.
Galvenie klientu piesaistes motīvi ir uzņēmuma sniegto preču un pakalpojumu kvalitāte, apkalpošanas kultūra, sortiments, uzņēmuma prestižs. Lielākoties DUS apmeklētāji ir sociāli nodrošināti klienti, jo preču un pakalpojumu cenas ir atbilstoši kvalitātei, ko garantē uzņēmums. Labs veikala merčendaizings. Plašs ātro uzkodu klāsts-hot dogi, burgeri, wrapi, salāti, karstmaizes, sviestmaizes.
SIA „Circle K Latvia” pievērš lielu uzmanību reklāmai. Pateicoties reklāmai un mārketingam, cilvēki uzzina par jauniem uzņēmumiem, produktiem un pakalpojumiem.
Uzņēmumam ir spēcīga mārketinga daļa, kas plāno reklāmas, reklāmu kampaņas un visu, kas saistīts ar Circle K tēla popularizēšanu. Manuprāt, uzņēmums ir viens no komunikācijā aktīvākajiem zīmoliem Latvijā.(Reklāma - skanīgas reklāmas radio,uzmanību piesaistošas reklāmas Tv, baneri pie DUS stacijām. Dažādas akcijas - katrs 7.karstais dzēriens un ēdiens bez maksas, brīvdienās degvielas cenas samazinājums un īpašās atlaides, dažādi jauninājumi ēdienu piedāvājumos. Iespējas saņemt pasta sūtījumus degvielas uzpildes stacijās.)
Ieviešot tirdzniecībā, kādu jaunu preci vai pakalpojumu tiek uzsāktas vērienīgas kampaņas, reklāmas informācija tiek raidīta visdažādākajos veidos. Piedalās dažādu pasākumu sponsorēšanā, tādējādi Circle K vārds izskan radio. Stacijās tiek piedāvāta iespēja iegādāties biļetes uz dažādiem pasākumiem sadarbībā ar „Biļešu servisu”, ikreiz, kad izskan informācija par kādu koncertu vai sabiedrisku pasākumu, radio ēterā tiek norādīts, ka šīs biļetes ir iegādājamas uzņēmuma DUS stacijās. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register