Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:888305
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2013. gada 21. novembra materiāls/ A necessary Disenchantment
Šajā video Niks Koldrijs izvērtē/analizē digitālā laikmeta mītus par sociālo mediju platformām un “Big Data” jeb lielo datu vērtību. Viņš veido apgalvojumu par to kā gan būtu jāskatās uz medijiem un sabiedrību, kas lieto medijus. Cilvēki ir tendēti atrast nozīmes simboliem, jo mediji veido kopīgu telpu. Sociālo portālu gadījumā tie veido virtuālo telpu, arī virtuālās kopienas. Mītus par sociālajiem medijiem un to telpu veidojam ne jau domājot, bet gan ikdienā izmantojot medijus.
Koldrijs iznes trīs mītu idejas. Pirmā mītu ideja ir mediju centrs, tad seko otrais mīts par mūsu ikdienas praksi. Un trešais ir “Big Data” jeb lielie dati. ”Big Data” ir visdīvainākais no mediju rīkiem. Šajā gadījumā viss notiek virtuāli un ar datu pārnesi. Dati ir sarežģīti, tos nav iespējams “ieslodzīt”. Tomēr, manuprāt, visi šie trīs Kodrija aplūkotie mīti savstarpēji mijiedarbojas, jo gan ikdienas prakse, gan medijs, kurš ir centrā, kā arī lielie dati ir savstarpēji saistīti. Piemēram, es ar savu sociālo mediju platformu Instagram, esmu centrā ar savu ziņu plūsmu.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register