Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220339
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Kādi faktori jāievēro, izvēloties mārketinga stratēģiju mērķtirgū?
Veicot segmentu analīzi un vērtēšanu, uzņēmumam ir jālemj, kādu tirgus aizpildīšanas stratēģiju izvēlēties, proti, cik tirgus segmentus tas ir spējīgs apkalpot. Pastāv 3 stratēģijas veidi:
Nediferencētais mārketings. Uzņēmums var izlemt, ka tas ignorēs dažādos tirgus segmentus un nemeklēs vajadzību atšķirības, bet visus spēkus koncentrēs uz patērētāju vispārējām vajadzībām un vēlmēm. Tad mārketinga pasākumi būs vērsti uz pircēju skaita palielināšanu, masu reklāmu, realizācijas stimulēšanas masveida līdzekļiem, lai produktam piedēvētu tādas lietošanas īpašības, kas to darītu vispievilcīgāko visiem patērētājiem. Turklāt 1 mārketinga izmaksu daļa pieaug, bet cita (pētījumi, plānošana) – samazinās. Šādai pieejai ir kā piekritēji, tā arī pretinieki, acīmredzot, viss ir atkarīgs no konkrētā produkta un tirgus apstākļiem.
Diferencētais mārketings. Šajā gadījumā uzņēmums izlemj darboties noteiktos tirgus segmentos un produktus ražot speciāli tiem. Atbilstoši katram segmentam tiek plānota un īstenota noteikta mārketinga programma. Tādējādi uzņēmums cer palielināt realizācijas apjomu katrā segmentā un iekarot tur stipras pozīcijas nākotnē. …

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register