Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,28 (14%)
Discounted price*:
1,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:199759
Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kādi faktori jāievēro, izvēloties mārketinga stratēģiju mērķtirgū?
Veicot segmentu analīzi un vērtēšanu, uzņēmuma ir jālemj, kādu tirgus aizpildīšanas stratēģiju izvēlēties, proti, cik tirgus segmentus tas ir spējīgs apkalpot. Pastāv trīs šāda veida stratēģijas.
Nediferencētais mārketings. Uzņēmums var nolemt, ka ignorēs dažādos tirgus segmentus un nemeklēs patērētāju vajadzību atšķirības, bet visus spēkus koncentrēs uz vispārējām patērētāju vajadzībām un vēlmēm. Tad mārketinga pasākumi būs vērsti uz pircēju skaita palielināšanu, masu reklāmu, realizācijas stimulēšanas masveida līdzekļiem, lai produktam piedēvētu tādas lietošanas īpašības, kas to padarītu par vispievilcīgāko visiem patērētājiem.
Diferencētais mārketings. Šajā gadījumā uzņēmums izlemj darboties noteiktos tirgus segmentos un produktus ražot tiem. Atbilstoši katram segmentam tiek plānota un īstenota mārketinga programma. Tādejādi uzņēmums cer palielināt realizācijas apjomu katrā segmentā un nākotnē iekarot tajā stipras pozīcijas.
Koncentrētais mārketings. Daudzi uzņēmumi izvēlas trešo iespējamo stratēģiju, kas saistīta ar vienota mārketinga pasākumu kompleksa virzību uz lieliem tirgus segmentiem. Tā vietā, lai ar nelielu apgrozījuma daļu izietu vairākos segmentos, daudzi uzņēmumi dod priekšroku pietiekami lielai realizācijas daļai vienā lielā segmentā.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase. Mārketinga stratēģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/199759

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register