Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,42 (17%)
Discounted price*:
2,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:201746
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pēc tā cik segmentos uzņēmums nolēmis darboties izšķir vēl divas mārketinga stratēģijas:
• Viensegmenta koncentrācija- uzņēmums nolēmis kļūt par līderi tikai vienā segmentā.
• Daudzsegmentu koncentrācija- uzņēmums savu darbību vienlaikus virza uz vairākiem tirgus segmentiem, kas sinerģiski saistīti un paredz, ka stipras pozīcijas vienā tirgus segmentā, nodrošina priekšrocības citos segmentos.
Lai izvēlētos, kura no mārketinga stratēģijām, kas paredzēta produkcijas virzīšanai mērķtirgū, ir labākā, ir jāievēro šādi faktori:
• Resursu pietiekamība- ierobežotu resursu gadījumā, labāk izvēlēties koncentrēto mārketingu.
• Produkta viendabīgums- viendabīgiem produktiem, kā augļi, tērauds, piemērotāks ir nediferencētais mārketings, savukārt daudzveidīga sortimenta produktiem piemērotāks būs diferencētais un koncentrētais mārketings.
• Produkta dzīves cikls- ieejot tirgū ar jaunu produktu jāizvēlas koncentrētais vai nediferencētais mārketings, turpretī, realizējot produktu brieduma stadijā, vēlams lietot diferencēto mārketingu.
• Tirgus viendabīgums- ja pieprasīta ir izsmalcināta produkcija, kā arī pieprasījums ir nemainīgs un reaģē uz vienādiem mārketinga stimuliem, tad jāorientējas uz nediferencēto mārketingu. Pretējā gadījumā jāpielieto cita stratēģija.
• Konkurentu mārketinga stratēģija- ja konkurenti aktīvi segmentē, tad jāorientējas uz lielāku segmentu- koncentrētais mārketings. Ja konkurents darbojas masu patērētāju labā, tad uzņēmumam lietderīgi izmantot diferencēto mārketingu.

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana un atlase”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/201746

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register