Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559641
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Noieta stimulēšanas programmas īstenošana ir atkarīga no izmēģinājumu rezultātiem, ja gadījumā tie ir pozitīvi, tad nepieciešams pēc iespējas ātrāk īstenot visas programmas sastāvdaļas. Tā ir saistīta jau ar aktīvu darbību un lēmumu pieņemšanu par pasākumu organizēšanu, motivēšanu un kontroli.
Pēdējais noieta stimulēšanas procesa posms ir kontrole un rezultātu vērtējums. Stimulēšanas pasākumu rezultātus var novērtēt pēc dažādām metodēm, bet vispopulārākās metodes ir sekojošas:
1. Rādītāju salīdzinājums pirms stimulēšanas pasākumiem, pasākumu gaitā un pēc stimulēšanas pasākumiem;
2. Aptaujas rezultātu apstrāde un analīze, kas dod informāciju par pircēju attieksmi pret produkta marku pirms un pēc stimulēšanas pasākumiem;
3. Eksperimenta veidošana, kad stimulēšanas pasākumu gaitā tiek mainīti stimulēšanas paņēmieni, pasākumu ilgums vai izplatīšanas līdzekļi.
Uzņēmumiem ir lietderīgi izmantot visu metožu kombināciju, lai būtu pilnīgs priekšstats par stimulēšanas pasākumu kopējo efektivitāti un tās atsevišķiem paņēmieniem. Vērtējumu rezultātus nepieciešams izmantot, izstrādājot nākamos preču realizācijas stimulēšanas pasākumus, analizējot gan pozitīvo, gan arī koriģējot negatīvo pieredzi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register