Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817481
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.10.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Secinājumi un ieteikumi
1. Darbiniekam piemīt pozitīva attieksme pret klientu un darbu kuru viņš veic.
2. Darbinieks ir ļoti zinošs profesionālajā jomā, pārzina piedāvātos produktus.
3. Sarunā ar klientu jālieto mazāk žargonvārdu, jo klienti nespēj tos visus saprast.
4. Jātrenē raporta prasme, lai spētu pielāgoties klienta runas ātrumam. Jo klients runāja lēni, mierīgi, bet darbinieks ātri un sasteigti, radot klientā nemieru un sajūtu, ka darbinieks kaut kur steidzas un grib ātrāk beigt sarunu.
5. Pilnveidot pārdošanas prasmes. Pat ja vēlamais produkts nav pieejams, piedāvāt klientiem alternatīvas.
6. Darbinieka vizuālais tēls neatbilst uzņēmuma prasībām. Veikt pārrunas un atgādināt par prasībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1388359
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register