Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:761720
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PACIENTU DROŠĪBAS UN VESELĪBAS APRŪPES KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    2
2.  VIENOTĀ PACIENTU PIERAKSTA RISKA ANALĪZE    6
  Izmantotā literatūra un to avoti    22
Extract

Mērķis veicināt pacientu apmierinātību jau sākuma posmā, kad pacients veic pierakstu.
Lai uzlabotu risku izvērtēšanas procesu, aizsargmehānismu izstrādāšanā iesaistījām vairākas puses - medicīnas personālu, aprūpes personālu un pacientu aptaujas datus, kā arī mūsu pašu pieredzi. Mūsu izstrādātajā materiālā pielietojām šādas risku kontroles - izslēgt atkārtotu iespējamību:
• palielināt atklāšanas iespējamību un noskaidrot problēmas cēloni;
• mazināt seku smagumu līdz minimumam vai novērst to pavisam;
• atrast alternatīvu problēmas mazināšanai/likvidācijai.
Mūsu minētajā gadījumā spilgti iezīmējas arī ar cilvēka faktoru saistītie principi. Pirmkārt, jāizslēdz vai samazināt paļaušanos uz atmiņu un modrību. Tā vietā jābūt pieejamām vadlīnijām par izmeklējuma veidiem un nepieciešamajiem laikiem, lai nepieļautu kļūdas pieraksta laikā.
Sajukumu, neskaidrību, šaubu radošu faktoru izslēgšana - to atrisinātu brīvi pieejama informācija klientu apkalpošanas darbiniekiem. Tāpat, mūsuprāt, jābūt jaunai inovētai programmai, kas palīdz darbiniekam izveidot pierakstu, signalizēt par situācijām, kad varētu rasties kļūda. Automātiski noteikt izmeklējuma veidu.
Vienkāršot pierakstu. Lai nepieļautu kļūdainu pierakstu, kad pacients nav pārliecināts par nozīmēto izmeklējumu, izmantot e-sistēmās ĢĀ vai citu speciālistu nosūtījumus, kas detalizēti un precīzi ir aizpildīti. Tādējādi novērstu pacientu kļūdaino pierakstu.

Standartizēt programmu un pierakstu sistēmu. Automatizēt SMS izsūtīšanu pēc pieraksta veikšanas un uzsākt pacientu informēšanu un atgādināšu par pierakstu, iekļaujot īpašus norādījumus, ja tādi nepieciešami, lai saņemtu izmeklējumu.
Pacientu sazvani veikt 2 dienas ātrāk nevis dienu iepriekš. Tas veicinātu akūto pacientu ātru piekļuvi veselības aprūpes pakalpojumiem. Neradītu mākslīgo noslodzi, jo pacienti neierodas uz konsultāciju/izmeklējumu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register