Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,93 (17%)
Discounted price*:
4,56
Purchase
Add to Wish List
ID number:240684
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Iemesli brīvas pārrobežu satiksmes ierobežošanai un izmantojamās metodes    4
  Ieguvumi no brīvas pārrobežu satiksmes kustības    6
  Pamatprasības brīvākiem pārrobežu pārvadājumiem    7
  Robežu ierobežojumu noņemšana    8
  Eiropas savienība    8
  Ziemeļamerikas brīvās tirzniecības zona(nafta)    10
  Secinājumi    12
  Izmatotā literatūra    13
Extract

Pretrunas šiem noteikumiem var pievienot ievērojamām izmaksām pārrobežu pārvadājumiem, kuras rodas izmantojot dažādus transportēšanas līdzekļus.
Kravas izmēra un svara regulēšanas saskaņošana ir nepieciešama, lai panāktu pilnīgu tirzniecības izveidi. Šo centienus kavē divi faktori. Ir sarežģīti regulēt kravas lielumu un svaru, jo tas prasa vienošanos par plaša diapazona inženierzinātņu un drošības jautājumiem. Otrā problēma ir jurisdikcijas sadumstralotība. Ņemot vērā šīs problēmas, ir pilnīga vienprātība par noteikumiem, bet tas netiek uzskatīts par reālu mērķi. Tā vietā, līgumus un procedūras, kas līdz minimumam samazina normatīvo pretrunas ietekmi pārrobežu satiksmē, tiek meklēta. Tomēr tiek paustas bažas, ka labi finasētas ASV bāzētās platformas Kanādā un Meksikā rada nopietnus draudus iekšzemes pārvadājumu nozarēs. Piemēram, Kanādas tālsatiksmes pārvadātājiem ir trūkumi, jo pastāv autovadītāja un iekārtu ierobežojumi iekšzemes pārvadājumos un nelabvēlīgs telpiskais sadalījums nozarē. Kopš Meksikas nozare baidās no nevienlīdzīgas konkurences no ASV pārvadātājiem, ir bijuši kavējumi līdz ar NAFTA pieņemtajām izmaiņām, lai uzlabotu pārrobežu plūstmas.
Vēl transportēšanas barjera ir esošajā ASV tirzniecības ierobežojumos iekšzemes ūdens transportā. Lielajā ASV ekonomikā , ārvalstu līdzdalību tirzniecība ierobežo 1920.gada Jones likums, kas nosaka, ka pārsvarā ASV būvētie un reģistrētie kuģi pieder ASV valstspiederīgajiem. Tas joprojam ir ārpus NAFTA robežām.
Robežšķērsošana var aizņemt diezgan ilgu laiku, jo robežas šķērso salīdzinoši neliels skaits ceļu un dzelzceļa līniju. Bet apvienojoties, un izveidojot vienu līniju, var izvairīties no liekas kavēšanas un pārorientācijas izmaksām.
Kanāda un ASV jau sen tirgo lielu preču apjomu, un šajā procesā abas valdības ir stādājušas, lai attīstītu salīdzinoši efektīvu robežas šķērsošanas kārtību. Diemžēl bieži nākas sūtīt atpakaļ uz Meksiku, jo tiek pārkāpti ASV noteikumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register